4 września 2013

SIOSTRA

       Pękam z dumy ostatnio, z powodu starszej baby. 

    Wczoraj na rozpoczęciu roku moja baba dziarsko śpiewała wszystkie zwrotki hymnu, pięknie prezentowała, baczność i spocznij.
W sumie jest zuchem i ma dobra wprawę, ale wspaniale było patrzeć jak śpiewa a inni nawet dorośli dłubali noga w chodniku, bo znajomość hymnu w Polsce to statystycznie dwie zwrotki.

     Jeszcze większa duma mnie napaja gdy widzę ich siostrzaną więź.
Gdy okazało się, że będzie dzidzia, starsza  szalała z radości. Nie miała wymagań co do on, ona , była szczęśliwa .
   Jak pierwszy raz zobaczyła siostrę popłakała się ze wzruszenia.
  Między dziewczynami jest wspaniała więź, uwielbiają się tulić i bawić. Młodsza baba jest wpatrzona w siostrę jak w obrazek.Potem pewnie będzie "mamo zabierz ja" ale na razie niesamowite są te więzi...

Jak u Was  to wygląda? Ja pochodzę z wielodzietnej rodziny, były kłótnie ale teraz możemy na siebie liczyć...jaka różnica wieku jest najlepsza waszym zdaniem? Macie rodzeństwo?

5 komentarzy:

  1. No, np. Siostra Twoja dbała o Twoje bezpieczenstwo grajac w pin ponga o Twoja sciane podczas Twoich randek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nic nie mogę powiedzieć na ten temat, bo mam o 17 lat młodszą siostrę, właściwie sama mogłabym już być jej mamą:)
    Jednak z perspektywy jedynaczki mogę powiedzieć, że zawsze marzyłam o rodzeństwie, mieszkałam w starej kamienicy, gdzie mieszkały dwie pary sióstr, po jednej w moim wieku i po jednej o rok starszej, na moim piętrze mieszkał rok starszy chłopczyk z młodszą siostrą, a ja byłam sama, to ja zawsze musiałam chodzić do kogoś się bawić, dlatego wydaje mi się, że najlepsza różnica wieku to ta minimalna rok do 3 lat, potem już rodzeństwo chyba zaczyna się mijać. Tak jak ja z 17 letnią siostrą właściwie nie mam nic wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale teraz to już chyba nie ma takiej różnicy , ta od pin-ponga miała 13 lat mniej a teraz można juz nawet o ciuchach pogadać, , Powiem ci Larka że ja zawsze chciałam być jedynaczką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz rodzeństwa hehe? Bo ja zawsze marzyłam w skrycie o starszym bracie, że moi rodzicie gdzieś go oddali, ktoś go porwał i że nagle się odnajdzie i będziemy znów razem:)

      Usuń
  4. o masz!!!!!!!!ty to masz wyobraźnię. Mam dwie super siostry i super brata.

    OdpowiedzUsuń