11 sierpnia 2013

Uroki w różnych osłonach

    Jednak nie obeszło się bez lekarza, a na wsi lekarz niczym car.................. pamiętajcie nigdy nie dajcie się wmanewrować, u każdego lekarza zasady są takie same , nie ma regionizacji i musi ciebie przyjąć jeśli masz tylko ubezpieczenie.............a w jednej przychodni pani niezbyt uprzejmie oznajmiła mi ze lekarz przyjmie, ale jest od 13 do 16 i trzeba przyjść i czekać aż ostatni tutejsi przyjdą i wtedy my , a na moja uwagę ze ja pracuje w służbie zdrowia i czegoś takiego nie ma , usłyszałam piekielne i bezczelne wrzaski, że ona jest pielęgniarka tyle lat i nigdy nic po znajomości nie załatwia a ja tu próbuje. 
   Na nic się zdały moje tłumaczenia ze nie o to chodzi , słuchawka została w czasie rozmowy odłożona na bok i słyszałam jak pani nie zbyt miło obsługuje jakąś staruszkę. Oczywiście poszłam do innej przychodni gdzie na dzień dobry opowiedziałam o swoim przykrym przyjęciu , zostałam tam wysłuchana , pocieszona i przyjęta bez KOLEJKI , bo u nich taka zasada ze dzieci są  poza kolejnością i ku mojemu zdziwieniu nikt nawet się nie skrzywił..............a lekarza ........fantastyczny , obsłuchał , dał syrop( Pecto drill) i jak tylko starsza babeczka nie biega jak dziki osioł to kaszlu nie ma a co najważniejsze nie kaszle w nocy................

  Mamka słodkich babeczek tez niestety chora bo na zgrzana twarz polałam lodowata wodę i obok oka zrobiło mi sie jakieś paskudztwo a przez smarowanie maścią wyglądam niczym wąż                   syyyyyyyyyyyyyyy., podobno jakieś opryszczkowe , albo jakiś urok no.....:)
  Pamiętajcie upał i zimna woda nie są najlepszym rozwiązaniem....
     Net strasznie biedzi wiec dziś krótko a o kosmetykach następnym razem bo teraz całe babeczkowe stadko jedzie na pyszną SZARLOTKĘ!!!!!!!!!!!!!! a moja twarz wymaga jeszcze retuszu:) 


1 komentarz:

  1. Jakie przerażenie w oczach małej;d hahah. Asiu, ty sie dalas tak traktowac przez ta babe z przychodni? No nie wierze....;D

    OdpowiedzUsuń