12 marca 2015

Blogo-mama




Czemu ludzie piszą blog? Tego nie wiem. Może to potrzeba jakiegoś wewnętrznego ekshibicjonizmu, może samotność,potrzeba chwalenia.
Gdyby ktoś zapytał, dlaczego ja? Wzruszyła bym ramionami.
Obojętnie od myśli przewodniej i powodów uzewnętrzniania swoich myśli, zdziwienie jakie ogarnęło mnie, po pierwszych miesiącach blogowania, było wielkie.

Anonimowość.
Internet wcale nie jest anonimowy ale poczucie, że i tak nikt się nie domyśli powoduje poluźnienie granic. Ileż to obelg usłyszałam , ileż to polonistów się wypowiadało, ile złych słów i jakieś takie zawiści, nie zliczę. Za nim zaczęłam rozumieć co do czego to wszystko już się pojawiło.

Sponsor=bloger
 O co tu chodzi? Myślałam nie raz aż w końcu rzewliwy powiedział, jakoś to musi zacząć działać, chcesz mieć czytelników, sponsoruj nagrody, odwiedzaj blogi i komentuj co się da.O ile zasponsorowałam nagrodę,  to pisanie na wszystkich blogach byle by być zauważonym nie jest w moim stylu.Owszem lubię gadać ale żeby tak niezależnie jaki temat...

Mistrzyni Photoshop
ładne zdjęcia, są super. Miło popatrzeć na piękne obrazy, wykonane dobrym aparatem, opracowane w specjalnym programie.Tylko co jak mam zwykłą cyfrówkę i nie mam Photoshop to zdjęcia są do d...i blog też.

Samotność
Człowiek istota społeczną, lubi być w grupie. Spodziewałam się, że blog dostarczy rozrywek towarzyskich, wsparcia jakiegoś. W końcu każda ma dzieci i podobne kłopoty,Może jakieś spotkania,  zjazdy itp,,,a tu cisza.

Moi drodzy każdy ma swoje odczucia. Ja napisałam o swoich. Fakt są popularne blogi z pięknymi tekstami i fotkami .Z cala grupą osób wspierających i taka sama grupą krytykujących. Ja ciesze się z każdych odwiedzin i dyskusji ale czemu nie wiem?
Może dlatego, że takie towarzyskie jestem stworzenie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz