28 października 2014

SŁODZIK

  Anna German"Melodia dla synka"

Z każdym nowym dniem, mój synku,
Większy stajesz się, mój synku;
Niby liść na wiosnę szybko mi urośniesz
I piosenek już nie będziesz chciał.

Zasną w szafie gdzieś twe butki,
Już nie powiem ci: Malutki,
Pójdziesz między ludzi, ale zawsze wrócisz,
No bo jesteś przecież tylko mój.

Mały synku, jakże chciałabym odgadnąć
Los uśpiony w długim cieniu twoich rzęs,
Jakie życie wróży tobie twoja gwiazda,
Gdzie się szczęście twe znajduje, wiedzieć chcę.

Jakie dary niesie przyszłość w upominku;
Jakie dobro przyjdzie wybrać, jakie zło;
Jeszcze nie wiesz, nie przeczuwasz, mały synku,
Ja za ciebie muszę pytać, no bo kto?

Gdyby matki głos, mój synku,
Mógł wyznaczać los, mój synku,
W migocących gwiazdach twoją już znalazłam,
Tę, co sieje najgorętszy blask.

Gdy zapomnisz o piosence,
Zapamiętaj moje ręce,
Dniem czy ciemną nocą przyjdą ci z pomocą
Moje ręce, mały synku mój.

 




Jedno dziecko to nie robota:)))drugie nawet też nie, ale trojka to już niezły plan marketingowy:))
Mamy już w domu naszą kruszynkę, tuliłam w ramionach synka. 
JESTEŚMY BARDZO SZCZĘŚLIWI. 
Czuje ulgę i nie tylko ze względu na wagę.
Widząc dziś swoje koleżanki w ciąży, już blisko terminu ciesze się, że już mam to za sobą.
Strach aby utrzymać ciąże, aby dziecko było zdrowe, aby poród był bez komplikacji. Strach przed bezdechem, lęk przed wieloma chorobami. Bezradność gdy kolki, gdy płacze...wiele tego. 
 Ma już synek debiut płaczu w nocy, przespania całej nocy, zasypiania przy jedzeniu.Mamy też swoje porażki, mimo pokarmu słodzik nie chce cyca.Pije mamusi-owe mleczko ale z butelki.
Jak to jest, że dzieci wywracają świat do góry nogami, pyskują, maja napady złości,wpadają w histerie, nie dają spać pół nocy a jednak kochamy je ponad wszystko?Wiecie?







2 komentarze: