12 marca 2014

A TO PSIKUS

Bycie rodzicem  to ciągły strach....
Kiedy urodziła się starsza baba miałam straszny lęk przed bezdechem.Dosłownie co chwile zerkałam czy wszystko ok.Wtedy człowiek zaczyna sobie zdawać sprawę co to znaczy odpowiedzialność.


 


Dopiero teraz gdy ma się dzieci zauważasz, że czas leci jak szalony.Zaczynasz sobie zdawać sprawę, ile czeka pułapek na twojego maluszka. 
"kiedyś tam będziesz spodnie mieć na szelkach. kiedyś tam,kiedyś tam....
Ale dziś jesteś mały jak muszelka, która los darował nam"
Boisz się wiec jak  stawia pierwsze kroki, Jak idzie do przedszkola, szkoły, pierwszego wyjścia na podwórko,pierwszej dyskoteki, randki, nastoletnich pyskówek itp.
Najgorsza jest jednak bezradność gdy wiesz, że nic nie leży w twoich rekach.
Małe Ziarko, i tyle niebezpieczeństw, czekanie, bezradność i strach...znów ........i jest mały punkcik , małe serce,,,,,,,,,,
TAK KOCHANI INFORMUJEMY, że U NAS BYŁ BOCIEK...........I ZOSTAWIŁ SERDUSZKO.........:))))

10 komentarzy:

  1. leżeć, leżeć, nie spacerować, leżeć i oszczędzać mojego chrześniaka:) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Doktor kazal chodzic troszkę ale odpoczywać,spokojnie dbam

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, każda ciąża jest inna, prawda? Teraz jest Twój czas na odpoczynek, dbanie o siebie i maleństwo, które rośnie w Tobie. Teraz niech cały świat skacze wokół Ciebie! Pozdrawiam Ciebie i całą Twoją cudowną rodzinę - Kasia Kurowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,każdą inna ale ta wysokiego ryzyka.jest juz lepiej,tylko te zmęczenie.Oj skaczą,skaczą szczesliwy tatek babeczek nie ma chwili westchnienia.Dziękuję za mile slowo Kasiunia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, to jestem z tymi ciachami i się witam. Wzruszyłam sie gdy napisalaś słowa tej wspaniałej kołysanki, bo ona zawsze mnie wzrusza i w piękny sposób przekazałaś nam informację o tym, że juz wiosna i bociany przylatują :) serdecznie gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kasiu mam nadzieje, ze będziesz do nas zaglądać, to ja robię ta herbatkę a ty dawaj ciacha.Jem teraz wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. moje wielkie, przeogromne wręcz gratulację! :))))
    cudowna wiadomość!

    jejjjjj! ale będzie u Was wesoło! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekujemy narazie pelna obaw bo ciaza z problemami.Ale czekamy,będzie gwarnie i wesolo

    OdpowiedzUsuń