29 sierpnia 2013

w co się bawić.............

   Czy pamiętacie wasze zabawki? w co się bawilisie? Doprowadzam mamę do szału ( za co przepraszam ciebie mamusiu) kolekcjonując wszystko namiętnie i zawalając szufladę siostry bo z mojej wszystko wypadało:) zbierałam np ulotki reklamowe....a wtedy to był nie lada wyczyn bo trzeba było o nie prosić i było ich niewiele, kolekcja  jednak była pokaźna i ułatwiała zabawę w sklep ale któregoś dnia ja na wakacje a mama porządki i kolekcja poszła do śmieci. 

   Namiętnie wycinałam postacie z gazet i bawiłam się w seriale, pisałam tez opowiadania i dużo rysowałam panie z wielkimi głowami , nad czym mama załamywała ręce a nie wiedziała kurcze ze to była wczesna manga.
   Zabawek nie pamiętam , no chyba ze gumowego Łukaszka z włosami i siusiakiem:)
A teraz co? wszystko pięknie szeleści ,rozwija , obraca się jest kolorowe, super zapakowane i co częste drogie............zaczęłam ostatnio podglądać inne mamusiowe blogi i zauważyłam mode na zabawki z netu na specjalnych stronach , PIĘKNYCH!!!! , zabawki sa niesamowite, powrót do natury i zapakowane fantastycznie , tylko ta cena.............czasem jednak zastanawiam sie jak to ugryźć?
   Młodsza baba jest teraz na etapie ślinienia wszystkiego , ostatnio moje oko nacieszyła wełniana grzechotka,  wyglądają obłędnie ale , na myśl ,że je włóczkę aż mam ciarki.......macie doświadczenie?
    W świecie kolorów, plastików i rozmaitych faktur znów zaczął królować minimalizm.
Tak samo jest  z ubraniami...............teraz od nadmiaru uginają się półki, nie krytykuje bo moje panny maja własnie takie półki, a ja uwielbiam nowinki ciuszkowe,  choć mam umiarkowanie i nie wydam fortuny na male Jensy na 1 miesiąc. Uwielbiam  pod tym względem ciucholandy ...........tanio i fantastycznie.

    Zauważyłam też pewna niepokojąca cechę...........wchodzę do sklepu po spodnie dla siebie i szukam ich na .............dziale dziecięcym, macie tak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz