2 sierpnia 2014

To już rok


  Miną rok od kiedy napisałam pierwszy post.
Wiele się przez ten czas zmieniło. Starsza baba, urosła, więcej pyskuje, zmieniły jej się zainteresowania i hobby.Młodsza ma więcej zębów, włosów i już całkiem się usprawniła w gadaniu:)
W brzuchu trzeci lokator, nasz malusi synek.
360 DNI , NIBY NIC TAKIEGO A WIELE.............
Dziękujemy tym którzy nas czytają, komentują, wspierają.Nie mamy spektakularnych ilości wejść, komentarzy i fanów.Bywały przykre sytuacje i brak wsparcia ze strony innych blogów. Istnieją jednak Blogi które z nami są i cieszy nas to ogromnie:))))
Rok temu wyruszałam w przygodę zupełnie nieświadoma wszystkich tych procesów składających się na prowadzenie blogów.Nie wiedziałam jak pisać i co. Nie rozumiałam po co polepszać fotki, zaczepiać,zagadywać.Niestety nie wiedziałam  ,że to  środowisko potrafi też być zawistne  i ciągle gdzieś jakieś afery.
Prowadzenie bloga TO CIĘŻKĄ I TRUDNA PRACA, ALE KURCZAKI CIESZY JAKOŚ:))))
Dziś śpiewamy sobie 100 lat:))))

2 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze z okazji 1 roczku! A do tego wielka prośba o zmianę koloru czcionki - w pewnym wieku tak jasnej nie czyta się tak łatwo:) Pozdrawiam, Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślę o tym i serdecznie witam na naszym Blogu:)

    OdpowiedzUsuń